Els camins de mas Carmona i de les mines de plom s'han arranjat per facilitar el pas de vehicles de prevenció i extinció d'incendis
Els trams condicionats parteixen dels barris de Can Sunyer i Valldaina

Els camins de mas Carmona i de les mines de plom han estat objecte enguany de sengles actuacions de millora destinades a facilitar el pas de vehicles de prevenció i extinció d’incendis forestals. Les tasques d’arranjament d’aquests dos camins -que parteixen de l’entorn dels barris de can Sunyer i Valldaina i s’endinsen cap a la muntanya- han suposat una inversió d’uns 7.400 euros, finançats per l’Ajuntament de Castellví de Rosanes i la Diputació, i s’ha comptat amb el suport material de l’ADF Massís de l’Ordal.
Les actuacions d’enllaç i condicionament dels diferents camins forestals del terme de Castellví es realitzen periòdicament per tal de facilitar al màxim la feina dels equips de prevenció i vigilància contra incendis i l’actuació, en cas d’emergència, dels equips d’extinció, facilitant-los l’accés ràpid a les zones boscoses i als punts d’abastament d’aigua, com el dipòsit de mas Carmona.
L’any 2011, l’actuació realitzada va ser el condicionament de l’antic camí de les sureres, comprès entre el mas del Castell i mas Carmona.

Castellví de Rosanes, 12 de juny del 2012

*Es recorda que la circulació per aquests i altres camins de naturalesa anàloga està permesa només als vehicles de serveis i al veïnat, tal com s'indica en la senyalització corresponent.

Dimarts 12 de juny. Avaria Bibliobús