Comunicació prèvia en matèria urbanística amb memòria tècnica
Aquest tràmit serveix perquè l’Ajuntament comprovi que els actes urbanístics executats (obres menors) s’ajusten a la normativa i al planejament urbanístic aplicables.
Observacions
• Contenidor: la instal·lació del contenidor a la via pública no està inclosa i en cas necessari s’ha de sol·licitar al marge, segons l’ordenança fiscal reguladora de la taxa per l’ocupació de terrenys d’us públic amb mercaderies, materials de construcció, runes, tanques, puntals, estintols, bastides i altres instal·lacions anàlogues.
• Gestió de residus per enderroc: en el cas de l’existència de residus cal omplir la instància, i dipòsit la fiança corresponent segons l’ordenança municipal reguladora de la gestió dels residus de la construcció.
Quin cost té:
El que fixin les ordenances vigents en cada cas.
Qui pot sol·licitar-ho:
Persona jurídica o persona física major d’edat (no ha de ser necessàriament propietària de l’immoble) o representant d’aquestes.
Cal aportar:
- Documentació tècnica i addicional
Comuna a totes les obres:
• Memòria tècnica
• Plànols de les obres a executar (escala mínima 1/50)
• Declaració responsable de coincidència
• Document d'acceptació de residus de la construcció i demolició (model de la Generalitat. Veure apartat de descàrrega de documents)
I també, segons el cas:
• Dades identificatives de la representació (estatuts, declaració, títol de propietat, escriptura de constitució, CIF i còpia dels poders de la persona representant, juntament amb el seu DNI).
• Acord de la comunitat de propietaris
• Pressupost
• Sol·licitud de llicència d’activitat pels locals amb ús definit que no la tinguin.
Canals de tramitació:
- Telemàticament
- Presencial
De dilluns a divendres a l'OAC de l'Ajuntament i dimarts a la tarda, de 18 a 21h, a l'oficina d'atenció del Centre Cívic de Can Sunyer i Valldaina (llevat agost i períodes festius).