Bus de Can Sunyer i Valldaina

A partir de l'1 d'agost del 2025, s'amplia el servei

Els barris de Can Sunyer i Valldaina estan units a Sant Andreu de la Barca a través de la línia CSNY operada per Soler i Sauret. El servei funciona a través del sistema de transport a la demanda: l'autobús no tindrà ruta ni horaris fixos i farà el seu recorregut en funció de les peticions que les persones usuàries facin a través de l'aplicació Nemi (disponible a l'App Store -Iphone- i a la Play Store -Android-). 

ATENCIÓ: a partir de l'1 d'agost del 2025, s'amplien els horaris i les parades del servei. Principals novetats:

  • Feiners d’agost, de 07.30 a 13.00h i de 16.00 a 19.00h (nou)
  • Feiners resta de l’any, de 07.20 a 19.15h, ininterrompudament (més hores de servei)
  • Caps de setmana, tot l’any, de 08.30 a 13.00 i de 16.00 a 19.00h (nou)
  • Noves parades a Sant Andreu de la Barca: C. Cervantes, C. Esport – pl. de la Pau, Ctra. Barcelona-C. Major (codis 45, 46 i 47).
  • Els festius no hi ha servei.

Com demano el servei? 

  1. Baixa't l'aplicació gratuïta Nemi al mòbil i dona't d'alta com a nou usuari.
  2. Dona permís a l'aplicació perquè conegui la teva ubicació.
  3. Tria la parada d'origen sobre el mapa.
  4. Tria la parada de destí sobre el mapa.
  5. Digues quantes persones hi anireu.
  6. El servei et proposarà una hora de recollida. Si et va bé, confirma la reserva i sigues a aquella hora a la parada. *Atenció:  a partir de l'1 de febrer del 2023 es podran fer reserves el dia abans.

I si no sé fer-ho amb el mòbil?

  • Contacta de dilluns a divendres amb el 93.632.51.33 (Soler i Sauret) i una persona t'ajudarà.

Quines parades hi ha?

Pots triar entre més de 40 parades repartides per Can Sunyer, Valldaina i Sant Andreu de la Barca. Pel que fa a Can Sunyer i Valldaina, en total hi ha 17 parades al barri per demanar.

Consulta aquí el mapa complert de parades disponibles.

Quan funciona el servei?

A partir de l'1 d'agost del 2025, s'amplien horaris i parades. El bus funcionarà els 12 mesos de l'any els dies feiners i caps de setmana. Consulteu els horaris per a cada franja (feiners agost, feiners resta de l'any, caps de setmana). Els festius no hi haurà servei.

Amplia la informació sobre el transport a la demanda en aquest enllaç (web Soler i Sauret)

 

Darrera actualització: 14.07.2025 | 11:35