Aturada temporal atenció administrativa Can Sunyer i Valldaina per Nadal
Del 22 de desembre al 6 de gener
El servei d’atenció administrativa presencial per a tràmits al Centre Cívic de Can Sunyer i Valldaina s’atura per les festes de Nadal, i estarà inoperatiu entre el 22 de desembre i el 6 de gener. L’atenció per a tràmits al Centre Cívic es reprendrà en l’horari habitual de 17 a 20h el dimarts 13 de gener.
En el període comprès des d’ara fins al 13 de gener, per a qualsevol tràmit que li calgui fer amb l’Ajuntament, el veïnat de Can Sunyer i Valldaina es pot adreçar a la resta de canals de tramitació habitual: la Seu electrònica del web, l’atenció telefònica al 93.775.19.42 els matins de 08 a 15 de dilluns a divendres, i dilluns també de 16 a 19h, o bé l’atenció presencial a la Casa de la Vila (C/Sant Antoni, 1) en el mateix horari que l’atenció telefònica.