Avís per risc de vent fort a partir del 8 de gener

Dimecres, 7 de gener de 2026

Segona actualització: la màxima intensitat de vent s'espera per la franja de 13 a 19h, aproximadament, de divendres 9 de gener. Es desactiven els avisos anteriors per a la nit de divendres i dissabte (actualitzat 09/01 a les 11.10h)

Actualització: l'avís per risc de vent fort es prolonga fins les 19h de dissabte 10 de gener. (Actualitzat dijous 08/01 a les 08.30h).

La Generalitat ha emès un avís per risc de vent fort pel matí del dijous 8 de gener de 06.00 a 12.00h i a partir de les 18.00h (de 7 a 13h i a partir de les 19.00h hora oficial d'hivern) i divendres 9 de gener tot el dia. La situació podria prolongar-se també dissabte. S'actualitzarà a mesura que es vagin emetent nous avisos.

Quan hi hagi ratxes de vent fort, eviteu endinsar-vos en espais arbrats, boscosos o amb vegetació alta. A casa, fixeu tots aquells objectes que podrien sortir volant per un cop de vent. Extremeu les precaucions en la conducció per risc de ràfegues laterals. 

Aneu seguint les previsions per canals oficials.

Darrera actualització: 9.01.2026 | 14:28