TR-17 Certificat urbanístic

Tràmit per demanar informació urbanística sobre una finca

Descripció:
Aquest tràmit permet la sol·licitud d’un certificat urbanístic

  • Compatibilitat urbanística
  • Antiguitat
  • Legalitat
  • Numeració

Qui el pot demanar?
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.

Període de l’any en què es pot demanar:
Durant tot l’any

Termini de sol·licitud: 
Durant tot l’any

Requisits a complir:
Fer efectiu el pagament perceptiu.
Tota la tramitació serà electrònica.

Documentació que cal aportar:

  • Instància normalitzada 
  • Comprovant pagament taxes i impostos 

Tràmit pas a pas:
Presentar la instància normalitzada TR-17, adjuntant els documents indicats en cada apartat
Fer efectiu el pagament de les taxes corresponents.

Documents d’interès

  • Text refós de la normativa urbanística del PGOUM de Castellví de Rosanes 
  • Decret legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme.
  • DECRET 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei d'urbanisme
  • LLEI 16/2015, del 21 de juliol, de simplificació de l'activitat administrativa de l'Administració de la Generalitat i dels governs locals de Catalunya i d'impuls de l'activitat econòmica
  • DECRET 64/2014, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament sobre protecció de la legalitat urbanística
  • Llei 38/1999, de 5 de novembre, d’ Ordenació de l’Edificació.
  • Text refós de la llei d'urbanisme Consolidat amb les modificacions introduïdes per la I tota aquella normativa sectorial corresponent

Quin cost té:

Segons ordenances vigents

Qui pot sol·licitar-ho:

La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da pot demanar-ho per saber la situació urbanística d'una finca.

Cal aportar:

Canals de tramitació:

  • Presencial

    El tràmit presencial només està disponible per a persones físiques. Les empreses i professionals en exercici de les seves funcions només poden tramitar-ho electrònicament.

Oficina d'atenció a la ciutadania (OAC)

C/ Sant Antoni, 1 - 08769 Castellví de Rosanes - Barcelona
Telèfon: 937 751 942
Fax: 937 740 684
Adreça electrònica: info@castellviderosanes.cat
Lloc web: www.castellviderosanes.cat/
Horari:  
Matins (de dl a dv): de 9 a 14 h
Tardes: dilluns de 16 a 19 h (excepte juliol i agost)
Al Centre Cívic de Can Sunyer i Valldaina, atenció presencial administrativa dimarts de 18 a 21 h (tràmits diversos).
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 16.11.2022 | 09:17