Caldrà que aporteu el vostre DNI, NIE o passaport, i el títol de propietat o arrendament de l'immoble. En cas que hi hagi menors d'edat, també el llibre de família. La finalització del tràmit és sempre presencial per a les persones majors d'edat, tot i que podeu iniciar-lo per via telemàtica.
En cas que l'habitatge on residiu no sigui de propietat o de lloguer, aporteu signada l'autorització de la persona propietària que trobareu en aquest apartat (espai de documentació).
Generalment, si tota la documentació està correcta, de forma immediata.
Qualsevol persona major d'edat. (Les persones majors de 16 anys són emancipades i a nivell de padró d'habitants poden actuar com a majors d'edat. Els menors d'edat casats també tenen la condició d'emancipats.) Qualsevol persona major d'edat que actuï, degudament autoritzada, en representació de la persona interessada.
De dilluns a divendres a l'OAC de l'Ajuntament i dimarts a la tarda, de 18 a 21h, a l'oficina d'atenció del Centre Cívic de Can Sunyer i Valldaina (llevat agost i períodes festius).