Ple ordinari 05/2021 (21 de juliol)

Convocatòria i ordre del dia de la sessió ordinària del ple a celebrar dimecres 21 de juliol a les 18.00h al saló de plens de l'Ajuntament. 

Àudio de la sessió al final de l'ordre del dia

ORDRE DEL DIA
01. Aprovació acta anterior.
Aprovada per unanimitat
02. Donar compte de decrets d'alcaldia.
03. Ratificació de decrets d'alcaldia.
Ratificats per unanimitat
04. Aprovació inicial projecte reurbanització del carrer del Castell de Sant Jaume.
Aprovat per unanimitat
05. Acord motivat per a l'adjudicació del contracte de recollida de residus i neteja viària del terme municipal de Castellví de Rosanes.
Aprovat per unanimitat
06. Acord motivat de l'adjudicació del contracte de serveis de manteniment de zones verdes, arbrat i altres elements de jardineria urbana, franges perimetrals contra incendis i gestió forestal al municipi de Castellví de Rosanes.
Aprovat per unanimitat
07. Aprovació autorització compatibilitat per a l'exercici d'una activitat privada sol·licitada per un funcionari de l'Ajuntament.
Aprovat per unanimitat
08. Aprovació protocol assetjament.
Aprovat per unanimitat
09. Aprovació modificació de crèdits 06/2021
Aprovat per unanimitat
10. Aprovació modificació de crèdits 07/2021
Aprovat per unanimitat
11. Aprovació festes locals 2022
Aprovat per unanimitat
12. Aprovació Setmana de la Mobilitat
Aprovat per unanimitat
Urgència 1 i Urgència 2
Aprovades per unanimitat
U1. Bases reguladores de les subvencions d'entitats culturals
U2. Bases reguladores de les subvencions d'entitats de cooperació i desenvolupament
Urgència 3
Aprovada per unanimitat
U3. Aprovació inicial del projecte d'asfaltat del Taió
Urgència 4
Aprovada per unanimitat
U4. Declaració institucional de l'Ajuntament d'agraïment per la implicació i suport rebut per Castellví durant l'incendi forestal
13. Precs i preguntes

Àudio de la sessió

Punt 1 --> inici // Punt 2 --> 0'55" // Punt 3 --> 1'13" // Punt 4 --> 4'36" // Punt 5 --> 11'03" // Punt 6 --> 13'26" // Punt 7 --> 16'49" // Punt 8 --> 17'25" // Punt 9 --> 21'57" // Punt 10 --> 32'16" // Punt 11 --> 34'36" // Punt 12 --> 35'15" // Urgències 1 i 2 --> 37'37"" // Votació urgència 2 --> 50'07" // Urgència 3 --> 50'40" // Urgència 4 --> 58'07" // Punt 13 --> 1h11'00"

*Prevenció COVID-19
Amb motiu de les mesures de prevenció de la COVID-19, l’aforament destinat a públic en la configuració de ple del saló quedarà limitat a 11 persones. Un cop completat l’aforament, no podrà accedir-hi cap més persona.

L’accés es farà per l’entrada principal de l’Ajuntament i totes les persones s’hauran de desinfectar les mans amb el gel hidroalcohòlic, dur mascareta i respectar la distància de seguretat i és potestat de l'Ajuntament prendre'ls també la temperatura en accedir al recinte.

Si alguna persona té símptomes de COVID-19, està pendent de resultats de PCR o bé ha estat en contacte amb alguna persona diagnosticada o sospitosa els 14 dies anteriors, no podrà assistir al ple, d’acord amb les mesures de prevenció vigents. Gràcies per la vostra col·laboració.

Els aforaments estan calculats d'acord amb la Resolució SLT/1429/2020, de 18 de juny, punt 2.1 Distància física interpersonal de seguretat.
 

Darrera actualització: 21.09.2021 | 12:45