Castellví de Rosanes convoca el 13è Concurs de cartells de la Festa Major per a infants i joves

Dijous, 10 de març de 2022

Les obres poden presentar-se fins al 19 d’abril en format físic i també digital

La Festa Major de Castellví de Rosanes és el darrer cap de setmana del mes de maig, i per 13è any consecutiu l’Ajuntament de Castellví de Rosanes convoca un concurs per triar la imatge de les celebracions. El certamen s’adreça a nois i noies de Castellví de Rosanes que estudien de 3r de primària a 4t d’ESO, i també als nois i noies de 3r fins a 6è que, tot i no estar empadronats/ades a Castellví de Rosanes, estudien a l’escola Mare de Déu de Montserrat de Castellví. La presentació de les obres estarà oberta fins al 19 d’abril.

Les obres que es lliurin al concurs han de ser originals i inèdites, i poden estar fetes tant amb tècniques manuals com digitals. La presentació es pot fer en dos formats: en suport físic, sobre una base rígida, i en forma d’arxiu digital. En ambdós casos, les obres s’identificaran només amb el pseudònim, i les dades de contacte i nom real del/de la jove que l’hagi feta es lliuraran en un sobre tancat o un arxiu a part. 

Cal consultar les bases disponibles al web municipal per conèixer el detall de com s’ha de fer cadascuna de les trameses.

El veredicte del concurs es farà públic durant la Setmana cultural de Sant Jordi de Castellví de Rosanes, i tant el cartell guanyador com els dos finalistes seran obsequiats amb un lot de llibres. La resta de participants també rebran un detall d’agraïment per haver presentat la seva obra.

Al llarg de les 12 edicions anteriors d’aquest certamen s’han pogut veure creacions molt originals i de gran qualitat, independentment de l’edat dels nois i noies que les han anat presentant. Per posar de relleu aquest esforç, creativitat i dedicació, cada any es publiquen totes les propostes rebudes en format digital o bé en format físic.

Darrera actualització: 11.03.2022 | 07:41