El proper previst és el de Diputació de Barcelona, aquest divendres dia 14
Castellví de Rosanes disposa de quatre visites al mes de serveis financers, sumant les dels serveis de caixer mòbil ofert per la Diputació de Barcelona i de banca mòbil impulsat per la Generalitat de Catalunya. La propera visita és la del caixer mòbil, prevista per divendres dia 14 de març al migdia.
El servei de caixer de la Diputació de Barcelona, com el seu nom indica, consisteix en un caixer automàtic mòbil on fer retirades i ingressos d’efectiu i també fer altres operacions com consultar saldo, canvia PIN o pagar tributs i multes, per exemple. Per a la retirada d’efectiu, s’aplica una comissió. L’estada del caixer és de 20 minuts a la plaça del poble -al costat de l’Ajuntament.
El servei de banca mòbil impulsat per la Generalitat implica la visita d’oficines mòbils de Caixa Enginyers i CaixaBank un cop al mes. En aquestes oficines hi ha la mateixa atenció presencial que en un establiment físic d’aquestes entitats bancàries, i l’ús dels caixers és obert a tothom, sigui o no client d’aquestes entitats -d’acord amb les condicions i comissions pactades de cada banc amb l’entitat proveïdora. Per a altres consultes i operatives, si no s’és client/a, també hi ha les mateixes limitacions que en qualsevol oficina que no sigui de la pròpia entitat bancària. L’estada d’aquestes oficines oscil·la entre una i tres hores, depenent de l’entitat, i també se situen a tocar de l’Ajuntament.
Properes visites
L’oficina de Caixa Enginyers va ser a Castellví el passat 7 de març, i tornarà a l’inici d’abril.