Aquesta activitat tradicional se celebra coincidint amb la Pasqua
Una de les tradicions més arrelades de la Setmana Santa a Catalunya és la cantada de caramelles, i els Petits Caramellaires de Castellví de Rosanes són els encarregats de posar la música pels carrers i places del poble a la jornada del diumenge de Pasqua. La cantada, que començarà a les 10.30h del matí de diumenge, s’estendrà fins a les 12.30h i es clourà amb un vermut per a totes les persones presents.
La primera cantada està prevista a les 10.30h d’aquest 20 d’abril a l’església (C. Sant Isidre). En acabar, els i les joves cantaires seguiran en comitiva entonant cançons a Can Duran, la plaça del Catalunya i les escales del C. Montjuïc. Enguany la cantada final es farà a les 12.30h a la plaça del poble, on es clourà la jornada amb un vermut de final de festa.
Per preparar la cantada, des de fa pràcticament un mes els nens i nenes han estat assajant cada tarda de diumenge.
L’entitat dels Petits Caramellaires de Castellví ha fet saber també que, en cas de pluja, l’activitat es traslladaria a la sala del CCR a partir de les 12 del migdia. Si fos aquest el cas, penjarien prèviament cartells pels carrers i botigues.