Castellví de Rosanes continua en una situació estable amb un sol cas diagnosticat les dues darreres setmanes
La Generalitat ha fet públiques les noves mesures de prevenció de la COVID-19 vigents fins al 7 d'octubre, inclòs. Entre les modificacions introduïdes, en destaca el fet que les taules interiors de la restauració poden tornar a acollir fins a 10 persones (fins ara eren només 6). La resta de mesures aplicables a aquest sector no tenen variacions.
Els altres canvis normatius introduïts aquesta setmana afecten bàsicament les competicions esportives.
El municipi de Castellví de Rosanes, i segons dades del portal Aquas de la Generalitat, es manté amb un sol cas actiu de coronavirus, diagnosticat els darrers 14 dies (consulta de dades el 01/10/2021 a les 11.00h). L'escola Mare de Déu de Montserrat compta amb una situació de normalitat des de primers de curs i sense casos registrats (Traçacovid Educació - consulta el 01/10/2021 a les 11.15h).
Pel que fa al Baix Llobregat Nord, els indicadors han empitjorat lleugerament respecte de la setmana anterior pel que fa a la velocitat de propagació del virus, que ha saltat per sobre de l'1 i és d'1,29 segons les darreres informacions (Salut/Dades COVID consulta 01/10/2021 a les 10.45h). El risc de rebrot es manté en nivells de finals de juny. Actualment hi ha 11 persones del Baix Llobregat Nord hospitalitzades per causa del coronavirus.