L’espai de tràmits d’obres del web municipal es renova per fer-lo més fàcil d’utilitzar

Dijous, 24 de març de 2022

S’han incorporat 19 gestions amb tota la informació de les obres vinculades i una guia ràpida per saber quina triar

L’Ajuntament de Castellví de Rosanes ha renovat l’espai de tràmits del web dedicat a les obres amb l’objectiu de fer-lo més comprensible i fàcil d’utilitzar per a la ciutadania, i adaptar-lo als darrers canvis normatius. Des d’aquesta setmana es poden trobar 19 gestions disponibles per tramitar des de petites actuacions a casa fins a obres de gran envergadura, passant per sol·licitar ocupacions de via pública amb materials de construcció, entre d’altres. El nou espai d’obres s’acompanya d’una guia ràpida on es pot veure quin tràmit cal escollir en funció de l’obra a fer.

Accedint al menú de Seu electrònica de l’Ajuntament i a l’espai destinat als tràmits, un filtre permet triar aquells que són específicament d’obres. Un cop allà, la ciutadania i les empreses podran trobar-hi tota la informació que necessiten. En cada tràmit hi ha una explicació, el formulari per tramitar-lo (es pot descarregar i omplir a casa) i també una guia per saber si aquell és el tràmit que ens cal en funció de l’obra que vulguem fer.

La tramitació de cadascuna d’aquestes opcions està disponible de forma electrònica (amb un enllaç que porta a la instància genèrica, on adjuntar tots els documents) i també, en el cas de veïns i veïnes a títol particular, en format paper a les oficines municipals.

Si un cop consultat el web algú necessita informació addicional o bé algun aclariment sobre el seu cas concret, pot adreçar-se a l’oficina d’atenció ciutadana de l’Ajuntament o bé als Serveis Tècnics en horari d’atenció al públic de l’Ajuntament.

Darrera actualització: 24.03.2022 | 14:55