Convocatòria i ordre del dia del ple a celebrar el dimecres 17 de març del 2021, a les 18.30h, en sessió telemàtica. Es podrà seguir en directe pel canal de YouTube de l'Ajuntament (enllaç extern).
Àudio de la sessió al final
01. Aprovació de les actes anteriors. Aprovades per unanimitat 02. Donar compte dels decrets Donat 03. Aprovació inicial del projecte de pressupost per al 2021 i plantilla de personal Aprovat Vots a favor: 7 (Srs. Camino, Cara, Almirall i Sra. Mínguez -Endavant Castellví- i Sres. Castellanos, Sánchez i Pérez -Junts per Castellví-) Vots en contra 2 (Sr. Ventura i Sra. Gil -Fem Poble-) Abstencions: cap 04. Donar compte aprovació denominació canvi regidoria d'Igualtat Donat 05. Aprovació del protocol de dol en cas de feminicidi Aprovat per unanimitat 06. Aprovació petició subvenció càrrecs electes Aprovada per unanimitat 07. Aprovació de l'increment retributiu en relació als complements específics i de productivitat en aplicació de l'art. 18.2 de la Llei de pressupostos generals de l'Estat Aprovat per unanimitat 08. Donar conformitat a l'actualització d'encomana de gestió a favor de la Diputació i del conveni a formalitzar sobre l'assumpció de les funcions d'assistència en la gestió econòmica local Aprovada per unanimitat 09. Moció la vida de les persones grans importa Aprovada per unanimitat 10. Moció de suport a Pablo Hasél presentada pel grup municipal Fem Poble-ERC-AM No aprovada Vots a favor: 3 (Sr. Ventura i Sra. Gil -Fem Poble- i Sr. Almirall -Endavant Castellví-) Vots en contra: 6 (Srs. Camino i Cara i Sra. Míngez -Endavant Castellví- i Sres. Castellanos, Sánchez i Pérez -Junts per Castellví-). Abstencions: cap 11. Moció en defensa de la llibertat d'expressió presentada pel grup municipal Endavant Castellví-ED-Junts i Junts per Castellví-CP Aprovada per unanimitat 12. Moció proposta de resolució per a la regulació del mercat energètic presentada per Fem Poble-ERC-AM Aprovada Vots a favor: 8 (Srs. Camino, Almirall i Cara i Sra. Mínguez -Endavant Castellví-, Sres. Castellanos i Pérez -Junts per Castellví- i Sr. Ventura i Sra. Gil -Fem Poble-). Vots en contra: cap Abstencions: 1 (Sra. Sánchez -Junts per Castellví) 13. Moció de suport amnistia presentada per Fem Poble-ERC-AM Aprovada amb vot de qualitat de l'alcalde Vots a favor: 4 (Srs. Camino i Almirall -Endavant Castellví-, Sr. Ventura i Sra. Gil -Fem Poble-). Vots en contra: 4 (Sr. Cara -Endavant Castellví- i Sres. Castellanos, Sánchez i Pérez -Junts per Castellví-). Abstencions: 1 (Sra. Mínguez -Endavant Castellví-) 14. Precs i preguntes
Punt 1 --> inici // Punt 2 --> 0'30" // Punt 3 --> 5'11" // Punt 4 --> 1h17'16" // Punt 5 --> 1h19'04" // Punt 6 --> 1h22'22" // Punt 7 --> 1h23'04" // Punt 8 --> 1h24'19" // Punt 9 --> 1h25'12" // Punt 10 --> 1h43'00" // Punt 11 --> 1h54'13" // Punt 12 --> 1h56'12" // Punt 13 --> 2h07'54" // Punt 14 --> 2h20'40"