Tràmits i gestions
Selecciona al desplegable 'Categories' el tipus de tràmit que busques per a una cerca ràpida.
Si busques un tràmit d'obres, consulta abans la guia ràpida per saber quin has de presentar (la trobaràs a l'apartat de documentació d'aquesta pàgina)
En cas de dubte, pots utilitzar la instància genèrica adjuntant la documentació requerida en cada cas. L'Ajuntament es posarà en contacte amb tu si calen més documents o dades per completar el tràmit. Et recomanem, però, que aportis d'entrada tota la documentació per fer àgil la tramitació i evitar demores per requeriments d'esmena.
- Sol·licitud informe previ en matèria d'incendis
El tràmit el resol la Generalitat. L'Ajuntament fa d'intermediari de la sol·licitud
- TR-13 Comunicació final d'obra sense tècnic i devolució de fiança
Tràmit per comunicar el final d'obra en comunicacions prèvies sense tècnic i demanar la devolució de fiança
- Comunicació de canvi de titularitat d'activitats
La comunicació ha de formalitzar-se en el termini màxim d’un mes des que s’ha produït efectivament la transmissió.
- TR-14 Autorització atorgament de representació
Document model d'autorització d'atorgament de representació
- Declaració responsable en matèria de salut alimentària
Requisits previs
- Presentació simultània de la comunicació d’obertura o declaració responsable d’establiment.
- Haver obtingut la llicència d’activitat de l’establiment si està subjecte a aquest règim.
- TR-15 Declaració responsable de tècnic
Per a les obres en què es requereixi aquest document
- TR-16 Llicència urbanística constitució o modificació d'un règim de propietat horitzontal
Tràmit per constituir o modificar un règim de divisió horitzontal en sòl urbà
- Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III)
És el règim d’intervenció a través del qual les persones o empreses titulars d'una activitat, posen en coneixement de l’Ajuntament fets o elements relatius a l’inici d’una activitat sota la seva responsabilitat, tot indicant els aspectes que la poden condicionar, i que s’acompanya dels documents necessaris per al seu exercici.
- TR-17 Certificat urbanístic
Tràmit per demanar informació urbanística sobre una finca
- TR-18 Ocupació de via pública
Aquest document l'heu de presentar si teniu previst ocupar la via pública amb contenidors, saques, tanques, etc.
- TR-19 Llicència de primera utilització i ocupació parcial dels edificis
Tràmit per sol·licitar la primera utilització i ocupació parcial dels edificis en obres sotmeses a llicència
- Exercici dels drets relatius a la protecció de dades personals
Feu servir aquest tràmit per exercir els vostres drets quant al tractament de dades personals en possessió de l'Ajuntament de Castellví de Rosanes en els supòsits previstos per la llei.
- Còpia de plànols topogràfics, urbanístics i parcel·laris
Consisteix en l'emissió del duplicat d'un document original que estigui en poder de l'Ajuntament, compulsat o autenticat per aquest Ajuntament.